lucka

Tato značka působí na českém trhu již několik let. Nyní dostala nového majitele, pokračovatele rodinného odkazu a s tím i novou energii, která se musela nutně promítnout i do vzhledu jak výrobku, tak samotného loga. Ovšem protože zákazník ctí historii této značky i klientelu, kterou si za ta léta vybudovala a nechce pomocí tohoto produktu cílit na jiné skupiny, rozhodli jsme se Lucku odít do velmi jemného moderního hávu, spíše jí pročistit a zčitelnit avšak ponechat jí její základní vzezření a pouze s malými grafickými inovacemi ji přivést do dalších let.

Součástí inovací tedy bylo logo, obaly některých produktů a webové stránky, které jsem navrhla avšak tvorbou byla pověřena jiná společnost specializující se na webové stránky a já jsem pak již průběh a dokončování prací z hlediska grafického designu korigovala.

Kategorie

corporate identity
logo

Předchozí reference

Další reference