pageunderwear

Page underwear je značka luxusního spodního prádla, z nebarvené biobavlny, či bambusu.

Logo tohoto spodního prádla prošlo během své existence pouze jednou jedinou změnou a tou byla jeho barevnost. Majitelka zprvu sázela na zlatou barvu coby ukazatel luxusu, záhy si však šimla, že ženy spíše více reagují na růžovo barvu a tak se toto logo již bezmála čtyři roky pyšní růžovým svrškem i spodkem a moc mu to sluší. Claim i značka vznikla po mé dlouhé úvaze nad pocity žen, které si půjdou takto luxusní a tudíž drahé spodní prádlo koupit. Říkala jsem si co asi tyto ženy cítí? Rády se hýčkají? Chtějí na někoho zapůsobit? Chtějí být pro jeden večer jiné? Cítit se nově? Jako v nové kůži? … Chtějí se cítit jako nově zrozené, pro někoho, pro sebe, jako znovuzrozené.

Pageunderwear / znovuzrozená

Kategorie

corporate identity
logo

Datum

2015